måndag 20 december 2010

Kul post

Det kom ett julkort från en kär "gammal" vän.
Vi har inte träffats på säkert 30 år, men varje år sänder vi varandra en hälsning.
För mig är det lätt -
hon bor kvar på samma adress som då, f ö den lägenhet hon flyttade till när hon flyttade hemifrån.
Själv har jag säkert hunnit flytta tio gånger, men hon "hittar" mig alltid.


De här kom också med posten, två roliga böcker till Linnéa.
Jag kunde inte låta bli att tjuvläsa lite i Loranga-boken... den är så himla bra.
”Ta ett arbete och förstöra mina bästa år?”,
säger pappa Loranga som hellre leker med sin son Masarin.
Hoppas Linnéa kommer att skratta lika mycket som jag gjorde.

Nu ska här kokas knäck! Ajö!

Sött och kladdigt - men gott!

1 kommentar:

  1. Häftigt! Det måste vara en goding den där vännen.

    F ö måste jag säga att din profilbild är skitcool. Och jätterolig :)

    SvaraRadera