onsdag 22 december 2010

Lid å var

Vänta, vänta, vänta! Ni har kommit rätt. Det är bara jag som har designat om lite...

Idag kommer värden och ska besiktiga lägenheten - mitt i julstöket!
Undrar vad han hoppas på? En julklapp kanske? Men nix pix, av mig får han nada.
Inte ens en knäck tänker jag bjuda honom på....


Varför så arg på värden, undrar ni kanske?
Jo, för jag nu bott här i två år snart, och det som skulle åtgärdats när jag flyttade in har ännu ej gjorts. Dåligt! Och nu har han hittat på något som kallas "årlig besikting". Varför? kan man fråga sig. 
Men okej, nu får han ju se med egna ögon vad han underlåtit att göra.

Vad händer annars idag då?
Jag ska inhandla och koka skinkan, tänkte jag.
Jag bad pojkarna nämna två absoluta måsten på julbordet och julskinkan kom på första plats.

För egen del är Janssons ett måste. Det och ägghalvor. Sedan är jag nöjd.
Sedan ska jag nog göra lite extraknäck...hahaha. Den jag gjorde häromdagen har haft strykande åtgång.

Ajöken ajö!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar