onsdag 15 december 2010

Dansk forskning visar...

Lyssnade på vetenskapsradion i morse och fick då veta att danska forskare nu kommit fram till att man INTE blir full av att sitta med fötterna i sprit. VA??? Var det någon som hade trott det? Seriöst?
Ja, mycket ska man höra innan öronen trillar av!
Jag blev så himla full i skratt. Halv åtta på morgonen skrattade jag så tårarna rann. Försökte väcka pojkarna för att berätta om de bilder jag såg  framför mig, där forskare sitter med fötterna i ett fotbad av alkohol, väntandes på att känna ruset stiga åt huvudet och ingenting händer! Undrar om de blev besvikna när effekten uteblev?
Emil o Olle ... de bara gäspade, vände sig om och sov vidare.
Är det bara jag som tycker att detta är sanslöst roligt?

2 kommentarer:

  1. Hahaha, nej det ÄR väldigt roligt! Typiskt att det var danska forskare också. Eller "forskare" kanske man måste tillägga.

    SvaraRadera
  2. Förstår att du gapskrattade åt det här hahaha.....
    En sån utredning. Man tror ju inte det är sant.
    Kram Tina

    SvaraRadera