måndag 7 mars 2011

Måndag

Helgen har varit kul och intensiv.
Linnéa och Daniel har varit på besök. Även Johan tittade förbi.
I lördags var Linnéa och jag på bio. Vi såg en massa filmer om spöket Laban. Denna tyckte L var roligast - där hela familjen Spöke trycker i sig chokladbollar, till både lunch och middag :)


Efter bion blev det Mc Donalds. Då frossade vi.
Men det som Linnéa tyckte var bäst med lördagen, och om hon längtade till hela dagen var MELODIFESTIVALEN.
Själv såg jag den för första gången i år, och blev grymt besviken över att Pernilla Andersson inte gick vidare.

Det har varit riktigt soligt och fint i helgen, men kallt. 
Trots solen har vi mest varit inne och lekt och ritat och spelat spel.
Jag hittade en ny design på den gamla "råttfällan"


passande en liten prinsessa :)

Idag har jag fått ägna mig åt vuxensaker... städ odyl.

Och nu ska jag koppla av med lite stickning. 


2 kommentarer:

  1. Härlig helg hos dig med läser jag, tur att vi har våra barnbarn tills att roa oss med ;-).
    Sköt om dig !
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så mysig helg du haft Carina :-) Du en råttfälla (spel ) Har vi också här men rakt inte så fin. Kan tro Linnèa blev glad för den :-)
    Ha en fortsatt go vecka nu.
    Kram Tina

    SvaraRadera