måndag 5 december 2011

Själv är bästa dräng!

Efter mycken möda och stort besvär, har jag nog lyckats lösa mors resa till Skåne.

Har t o m två alternativ att välja mellan.

För det första har jag bråkat med Statoil och nu låter de mig hyra en bil!

För det andra, och det alternativet är troligast, har jag varit i kontakt med Eksjö kommun och bett att de snabbutreder en beviljan om färdtjänst och sedan beställer en bårtaxi. De lovade att göra allt de kunde (och lite till).

Nu är jag helt slut i rutan, men ganska nöjd.

4 kommentarer:

  1. WOW! Fan vad bra gjort!

    SvaraRadera
  2. Tack Johan... Jag vägrar bli ett bittert offer!

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat !! Hoppas att det blir alternativ 2, låter toppen !
    Sköt om dig, kram.

    SvaraRadera
  4. Heja dej Carina det är ruter i dej. Det gillar jag. Kram på dej och hoppas det sätt du tycker blir bäst kommer att funka. Kramar OM gör Tina

    SvaraRadera