onsdag 16 maj 2012

long time no see...

Lite uppdatering:

Till min syster.
Jätterolig att sticka i ett härligt garn (som jag f t glömt namnet på)


Gardinsömnad på löpande band, 
de här var till Johan o Anna.


till mitt sovrum.


Linnéa ville ha Hallo Kitty-gardiner - såklart;),
sagt och gjort!


En kofta i vardande till det väntade barnbarnet - som kommer vilken dag som helst :)
Men den får han vänta med till hösten, 
först vill vi ha en låååång varm sommar.




När jag inte handarbetar sitter jag vid datorn och skriver på "en liten sak",
får se om det blir något jag kan dela med mig av så småningom, det hoppas jag på.



Varannan vecka "bor" jag i Helsingborg, 
hos de här bägge coolingarna.


Och så måste jag bara visa:
 presenten från min kreativa svärdotter, ni hittar henne på fabriksgatan 








1 kommentar:

  1. Kul att äntligen se ett livstecken från dig, förstår av bilderna att du har fullt upp att göra så det kan ju inte bli mycken tid över för bloggen ;-).
    Sköt om dig, kram

    SvaraRadera